Строки повернення і обміну.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості.

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару проінформувавши по контактному номеру телефону  +38(067)390-55-90 про повернення через невідповідність очікуванням.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

 - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,

 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка,

 - збережені всі ярлики та заводське маркування,

 - збережені споживчі якості товару,

 - повна комплектація,

 - відсутні будь-які механічні пошкодження,

 - відсутні сліди користування. 

 Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою:  02157, м.Київ, Харківське шосе 19, павільйон 2082 Нова пошта: м. Київ, Відділення №110, Харківське шосе, 19 (ЖК "Мега Сіті" 2 поверх). Отримувач  Леонідов Д.В. тел. +38(067)390-55-90

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:

 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,

 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",

 - готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.

Умови повернення для товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може здійснити повернення товару проінформувавши по контактному номеру телефону +38(067)390-55-90  про бажання заміни або ж повернення товару. 

В індивідуальному порядку вирішити питання:

 - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,

 - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці 02157, м.Київ, Харківське шосе 19, павільйон 2082. Нова пошта: м. Київ, Відділення №110, Харківське шосе, 19 (ЖК "Мега Сіті" 2 поверх). Отримувач  Леонідов Д.В. тел. +38(067)390-55-90

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:

 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,

 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",

 - готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.

Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.


Товари які не підлягають обміну, або поверненню.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорії - Продовольчі товари.